دسته
بقيع
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 88556
تعداد نوشته ها : 102
تعداد نظرات : 6
Rss
طراح قالب
GraphistThem272

 

امام خامنه‌اي(مدظله‌العالي):
امروز عزت شما را دشمنان شما هم تصديق مي‌كنند؛ بسياري بر زبان هم مي‌آورند.(19/8/90)

خيانت اتحاديه عرب به ملت سوريه
   اتحاديه عرب در نشست فوق‌العاده روز گذشته با فشار فزاينده آمريكا و غرب، عضويت سوريه در اين اتحاديه را به حالت تعليق درآورد. اين اتحاديه همچنين اعلام كرد تحريم‌هاي اقتصادي و سياسي نيز بر دولت سوريه اعمال خواهد كرد و از اعضاي خود خواهد خواست تا سفراي خود را از اين كشور خارج كنند. اين اتحاديه براي فشار بيشتر بر سوريه، با به‌رسميت شناختن تلويحي شورشيان و افراد مسلح در سوريه از آن‌ها خواست تا براي برگزاري نشستي در مقر اين اتحاديه در سه روز آينده در قاهره حضور يابند تا به ديدگاه مشتركي درباره آن چيزي كه مرحله انتقال سوريه ناميده است، برسند. اتحاديه عرب به سوريه سه روز فرصت داده تا توافقاتش با اين اتحاديه را اجرا كنند؛ در غير اين صورت، تصميمات فوق اجرا مي‌شود. يوسف احمد، سفير سوريه در اتحاديه عرب، مصوبه اين اتحاديه عليه سوريه را غير قانوني و مغاير با اساسنامه اين اتحاديه و نشان‌دهنده تسليم محض آن در برابر آمريكا دانست.
   اتحاديه عرب، آمريكا و غرب، در حالي به سوريه فشار مي‌آورند كه دست به اصلاحات دلخواه آن‌ها بزند كه سوريه با گروه‌هاي تروريستي و مسلحي درگير است كه همين كشورها آن‌ها را تجهيز و پشتيباني مي‌كنند. نگاهي كوتاه به عملكرد گذشته سوريه در قبال مسائل مهم منطقه، علت دشمني اين كشورها با سوريه را آشكار مي‌كند. سوريه از ابتداي شكل‌گيري جبهه مقاومت در برابر رژيم صهيونيستي و آمريكا در اين جبهه حضور داشته و نقش مهمي هم ايفا كرده است.
   نقش‌آفريني سوريه در اين جبهه، افزون بر عصباني كردن رژيم صهيونيستي و آمريكا، سران بسياري از كشورهاي عربي را نيز عصباني كرد؛ زيرا مواضع قاطع سوريه در برابر رژيم صهيونيستي و آمريكا، باعث سرافكندگي سران اين كشورها در نزد مردمشان مي‌شد، چون اين سران، در بحث مقاومت با خيانت به آرمان فلسطين و ملت عرب، در كنار رژيم صهيونيستي و آمريكا قرار داشتند. به‌گمان آن‌ها، وضعيت حاضر، بهترين فرصت براي انتقام گرفتن از ملت و دولت سوريه است، تا اين خار را از چشمشان درآورند. ايستادگي ملت و دولت سوريه در برابر اين توطئه خيانت‌آميز نشان داده، چنانچه آن‌ها با هوشياري به ايستادگي ادامه دهند، توطئه‌گران شكست مي‌خورند و روسياه‌تر مي‌شوند. ان‌شاءالله
امتيازدهي آمريكا براي جلب حمايت روسيه و چين
   گروه ترجمه - پايگاه اينترنتي وال‌استريت‌ژورنال 13 نوامبر 2011 (22 آبان) به تلاش باراك اوباما براي كسب توافق در مورد ايران پرداخت و نوشت: روز شنبه باراك اوباما مصرانه از روسيه و چين خواست تا با توجه به گزارش آژانس بين‌المللي انرژي هسته‌اي در مورد نظامي بودن برنامه هسته‌اي ايران، براي فشار بر اين كشور همكاري كنند؛ اما در صورتي‌كه كشوري آماده كمك به تشديد تحريم‌هاي مورد نظر اوباما باشد، رهبرانش آن را علني نمي‌كنند. اوباما در ديدار با رئيس‌جمهور روسيه گفت دو رهبر «قصد ما براي شكل‌دهي واكنشي مشترك را تأييد مجدد كردند تا بتوانيم ايران را به پيروي از تعهدات بين‌المللي در برنامه هسته‌اي هدايت كنيم.» اوباما پيش از آن، در ديدار با رئيس‌جمهور چين گفت قصد دارد در مورد «تلاش‌هاي تضمين‌بخش و مشترك براي پايبندي كشورهايي مانند ايران به قوانين و هنجارهاي بين‌المللي» بحث كند.
   در ادامه مقاله آمده است: آمريكا از نشست همكاري اقتصادي آسيا-اقيانوسيه براي توقف مقاومت روسيه و چين در برابر تحريم‌هاي تازه عليه ايران استفاده كرده است. اوايل هفته، چين ايده تحميل تحريم‌هاي تازه عليه ايران را رد كرده و بر گفت‌وگوي بيشتر تأكيد مي‌كند. همچنين اوباما گفت: «در آستانه پيوستن روسيه به سازمان تجارت جهاني، دولت آمريكا براي لغو محدوديت‌هاي تجاري دوره سرد با كنگره همكاري خواهد كرد...» ورود روسيه به سازمان تجارت جهاني و در عين‌حال، ارائه مشوق‌هاي بيشتر براي حركت به سوي اصلاحات بيشتر، براي اقتصاد جهاني و اقتصاد آمريكا پيامدهاي مطلوبي خواهد داشت. 
    در پايان مقاله آمده است: رئيس‌جمهور روسيه پس از اين ديدار گفت: روسيه چنين حمايتي را در درخواست‌هاي قبلي شاهد نبوده و پيوستن به سازمان تجارت جهاني به نفع روابط تجاري جهاني است. در سال 1974، آمريكا به‌طور مؤثر وضعيت تجاري عادي با شوروي را به‌دليل محدوديت‌هاي مهاجرتي رد كرد و اين محدوديت‌ها در مورد روسيه تا به امروز باقي مانده است.
اخبار و تحليل‌ها: از محتواي مقاله چنين برمي‌آيد كه دولت آمريكا در راستاي تقويت وجهه بين‌المللي آسيب‌ديده و ضعيف خود در عرصه‌هاي سياسي و اقتصادي و نيز كسب حمايت كشورهاي بزرگ در اقدامات ضدايراني، آماده است امتيازات فراواني بدهد كه اين موضوع، نشان‌دهنده تنزل جدي جايگاه آمريكا به‌ويژه‌ در سال‌هاي گذشته است.
               
افشاي پشت پرده «فارسي‌وان» و «من‌وتو»
  با ادغام دو شبكه IPN و اميد ايران و تبديل آن‌ها به شبكه OIPN مديران اين شبكه جديد گفتند: «تفاوت بين شبكه‌هاي ما و شبكه‌هاي «فارسي‌وان» و «من و تو» در اين است كه اهداف آن‌ها سياسي است.»
   «مهران عبدشاه» مدير شبكه IPN در ادامه گفت: «شركت‌هاي بزرگ ايراني به شبكه‌هاي «من‌و‌تو» و «فارسي‌وان» آگهي نمي‌دهند و از لحاظ بازرگاني، تا الآن پول كلاني را از دست داده‌اند. پس معلوم مي‌شود كه مرداك صاحب فارسي‌وان هدف خاصي دارد و از طرف دولت‌هايي حمايت مي‌شود.
   صاحبان شبكه OIPN در پايان با هشدار به مردم ايران گفتند: «از زماني كه شبكه‌هاي «من‌وتو» و «فارسي‌وان» تأسيس شده‌اند، هدف آن‌ها ضربه‌زدن به فرهنگ ايراني است و با فرهنگ‌هاي مختلف به فرهنگ ايراني هجوم آورده‌اند و از صبح تا شب برنامه‌هايي را نشان مي‌دهند كه دروغ، خيانت، نامردي، فحاشي، بي‌اخلاقي و هر صفت زشت اجتماعي را كه بگوييد، به مردم ايران ياد مي‌دهند و هدفشان اين است كه فرهنگ اصيل ايراني را از بين ببرند و حريم خانواده و احترام متقابل بين پدر و مادر، حرمت و حياي بين برادر و خواهر، اعتماد و محبت به همديگر را از بين ببرند و اعضاي خانواده را به جان هم بيندازد.»
   اخبار و تحليل‌ها: اگرچه در اهداف سياسي و خانمان‌برانداز شبكه‌هاي صهيونيستي «فارسي‌وان» و «من‌وتو» هيچ شكي وجود ندارد؛ اما ذكر اين نكته مهم است كه شبكه جديد‌التأسيس «OIPN» كه به دليل كساد كاري و نداشتن مخاطب با ادغام دو شبكه ضدانقلابي ديگر چون IPN و اميد ايران راه‌اندازي شده نيز دست كمي از انحرافات اخلاقي و ديني و غيراخلاقي آن شبكه‌هاي صهيونيستي ندارد.
دو بمب خطرناك؟!
  «سياوش اوستا» رئيس انجمن زرتشتيان و عضو گروه‌هاي ضد انقلاب  در گفت‌وگو با شبكه العربيه درباره سپاه قدس و فرماندهان آن گفت:  «آمريكا و اسرائيل با توجه به شناختي كه از «قاسم سليماني»، فرمانده سپاه قدس ايران، در خلال جنگ‌هاي افغانستان، عراق و لبنان به دست آورده‌اند، مي‌دانند سپاه قدس به‌تنهايي يك بمب هسته‌اي است و قاسم سليماني، قوي‌ترين فرمانده نظامي ايران به حساب مي‌آيد.»
   وي ادامه داد: كوچك‌ترين ضربه و حمله به ايران، باعث آغاز جنگ جهاني خواهد شد؛ زيرا سپاه قدس در همه‌جاي دنيا حضور دارد. براي مثال، نبرد سپاه قدس با ارتش اسرائيل در جنگ 33 روزه لبنان(!) و حضور فعلي سپاه قدس در عراق و افغانستان حاكي از آن است كه كوچك‌ترين حمله نظامي به ايران موجب راه افتادن جنگ جهاني مي‌شود.»
   وي همچنين افزود: «همه دنيا مي‌داند كه من از مخالفين نظام ايران هستم ولي مي‌گويم ايران دو بمب در اختيار دارد؛ يكي بمب هسته‌اي(!) و ديگري بمب سپاه قدس و هر دو هم بسيار خطرناكند.»
فرقه دراويش گنابادي در خدمت استكبار
   «مصطفي آزمايش»، جاسوس فرانسه و نماينده نورعلي تابنده، قطب فرقه صوفيه گنابادي در اروپا چند روز قبل در نامه‌اي به احمد شهيد، هتاكي فراواني عليه نظام جمهوري اسلامي كرد.
در قسمتي از نامه مصطفي آزمايش با استناد به اخبار ارسالي، صوفي گنابادي، شهرام پازوكي (استاد دانشگاه اديان قم به رياست سيدابوالحسن نواب و عضو هيئت علمي مؤسسه پژوهشي حكمت و فلسفه ايران) به روحانيوني همچون حجت‌الاسلام عبدالحسين خسروپناه حمله شديد مي‌شود.
   البته حمله به حجت‌الاسلام دكتر خسروپناه از زمان انتصاب وي به رياست مؤسسه پژوهشي حكمت و فلسفه ايران توسط ضد انقلاب و عناصر بيمار داخلي ادامه دارد و احتمالاً ترس از اخراج عناصر نفوذي همچون شهرام پازوكي باعث اين اظهارات آقاي آزمايش شده است.
   آزمايش در ادامه با فحاشي به سپاه پاسداران و بسيج و روحانيون از بازداشت فرزند شهرام پازوكي به‌نام صالح پازوكي كه از مسترهاي فرقه منحرف عرفان كيهاني بوده، اظهار نگراني مي‌كند و ضمن دفاع از شهرام پازوكي مي‌گويد: پدر ايشان آقاي دكتر شهرام پازوكي از اساتيد صاحب‌نام فلسفه و عرفان در سطح بين‌المللي مي‌باشند. با كمال تأسف، تنها خطاي محسوس اين افراد اعتقاد به مكتب تصوف و درويشي است.
   گفتني است برخي اتباع فرقه گنابادي، به‌ويژه اعضاي سايت مجذوبان نور فرقه، كه گرداننده آن يكي از اعضاي سابق سازمان منافقين است، به‌عنوان ابزارهاي جمع‌آوري اخبار و درگيري با نظام از سوي فرقه و سرويس‌هاي اطلاعاتي غربي به‌كار گرفته مي‌شوند و به‌تازگي با خريد سلاح در برخي مناطق كشور مانند كوار فارس به درگيري مسلحانه با مردم و نيروهاي نظامي پرداخته‌اند.


               
اخبار كوتاه

   *  راديو رژيم صهيونيستي از قول يكي از مسئولان امنيتي اين رژيم گفت: در جنگ ليبي، فلسطيني‌ها توانستند شمار زيادي موشك را از آن كشور به‌غزه ببرند و در اختيار حماس و ديگر تشكل‌هاي فلسطيني قرار بدهند كه اين موضوع، تهديدي براي هواپيماهاي اسرائيلي به‌شمار مي‌روند.
   *  راديو فرانسه در تحليلي درباره ادعاي جديد غرب درباره تحريم‌هاي جديد عليه ايران گفت: دولت آمريكا مي‌داند كه به دليل بحران مالي در اروپا و تأثير چنين تصميم‌هايي بر بازار جهاني نفت، به‌سختي مي‌تواند تحريم‌ها عليه ايران را در صحنه بين‌المللي به اجرا بگذارد.
   *  معاونت ديپلماسي وزارت امورخارجه آمريكا به‌تازگي با همكاري تعدادي از عوامل ايراني ضدانقلاب خارج‌نشين و در راستاي براندازي نرم، دوره‌اي سه هفته‌اي را با عنوان «آموزش مستندسازي» در كشور هندوستان برگزار كرد. گفتني است با هوشياري دستگاه‌هاي مربوط، از عزيمت 10 نفر از عوامل جوان فعال در حوزه فيلم‌سازي به اين  دوره جلوگيري شد.
   *  به‌تازگي اردوي چهار روزه‌اي در فرانسه براي ضدانقلاب ايراني خارج‌نشين تشكيل شده و برخي صاحب‌نظران و مخالفان نظام جمهوري اسلامي ايران در آن گردهم آمده و به بررسي راهكارهاي مقابله با ايران پرداخته‌اند. نكته قابل توجه، همراهي و حمايت گسترده نهادهاي دولتي و حكومتي فرانسه با برگزاركنندگان اين اجلاس است.


شهادت جمعي از پاسداران غيور كشورمان در انفجار ديروز در يكي از پادگان‌هاي سپاه در غرب تهران را به امام زمان(عج)، فرمانده معظم كل قوا، خانواده‌هاي معزز آن‌ها، پاسداران و مردم عزيز تبريك و تسليت عرض مي‌كنيم


دسته ها :
يکشنبه 22 8 1390 13:59
X